ÜYE GİRİŞİ ÜYE OLMAK İÇİN ALTTAKİ LİNK İ TIKLA

29 Nisan 2011 Cuma

ERZURUM,İSPİR,KIZILHASAN KÖYÜ
KIZILHASAN KÖYÜ TANITIM
KIZILHASAN KÖYÜ
ÇERMELİ
kızılhasan resimler
kızılhasan fotoğraflar
kızılhasan manzaralar
kızılhasan görüntüler
kızlhasan video
kızılhasan spor
kızılhasan yemek
kızılhasan dernek
kızılhasan piknik
kızılhasan kabileler
kızılhasan tarih
ispir kızılhasan köyü
erzurum ispir kızılhasan

Kızılhasan Köyü İspir İlçesine bağlıdır. Köyün Erzurum’a uzaklığı 129 km., İlçeye uzaklığı ise 62 km.dir. 2000 yılı nüfus sayımına göre köyde 134 kişi yaşamaktadır. Köyde sağlık evi ve sağlık ocağı bulunmamaktadır. İlköğretim okulu mevcut olup normal eğitim yapılmaktadır. PTT şubesi yoktur, acentası mevcuttur. Su şebekesi ve kanalizasyon şebekesi mevcuttur. Köyde Tarım ve hayvancılık yapılmaktadır.

1 yorum:

  1. SELAMUN ALEYKÜM BEN ERZURUM AŞKALE MEZREA KÜYÜNDEN YAZIYORUM İSMİM CİHAT PEHLİVAN BİZİM SOYUMUZ KIZILHASANDAN GELİYOR SİZLERİNDE BİR BİLGİNİZ VAR MI CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil

Blog Listem